ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, April 5, 2012

Aku Redha!

Assalamualaikum & Hye

Lepas dengar apa yang doktor bagitau..Tersirap juga darah darah ke muka. Terasa panas wajah ni. Ku tahan agar mutiara jernih tu tak mengalir. Aku mesti kuat. Aku cuba mengawal perasaan lepas dengar berita daripada doktor.

Aku dapatkan nasihat apa yang perlu dilakukan seterusnya. Selepas selesai, doktor bagi MC 2 hari. Kalau nak tunggu, tunggu 2,3 hari lagi keluarlah tu. Tapi masih wajib buat D&C. Doktor nak admitkan ke ward tadi untuk D&C. Tapi aku tolak kerana memikirkan perbelanjaan yang perlu dikeluarkan untuk buat D&C di situ.

Aku redha Ya Allaah andai itu yang terbaik buat ku. Pasti kandungan ini bukan yang terbaik buat aku dan keluarga. Pasti ada hikmahnya. Tipulah andainya aku kata tidak sedih. Lepas keluar dari bilik doktor terus bertakung air mata & aku segera berjalan laju-laju ke toilet.

Akhirnya air mata yang ku tahan-tahan dari tadi mengalir laju di pipi. Aku tak mampu menahannya lagi. Aku mohon kekuatan daripadaNya. Aku mohon agar ditabahkan hati menempuhi dugaanNya ini.

Kita merancang DIA yang menentukan. Kandungan ini gagal. Akhirnya aku alami penyakit yang aku aku selalu jaga pesakit gyne. Sekarang aku faham macam mana perasaan mereka yang alami perkara yang sama macam aku sekarang.

Terima kasihlah kepada kalian yang mendoakan yang terbaik buat Hana.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. sabarlah hana..
    Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba Nya

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...