ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Monday, April 11, 2011

Aku Bersyukur...

Assalamualaikum & Hye....

Malam ni Hanna nak kongsikan puisi ni dengan 
readers semua...

Ya Allah,
Aku panjatkan kesyukuran kepada Mu Yang Maha Esa,
Atas segala kurniaan Mu kepada diri ku...

Terima kasih Ya Allah atas nikmat Mu yang tidak terhingga,
Terima kasih Ya Allah kerana memberikan aku
peluang bagi merasai nikmat Mu...
Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan aku nikmat Mu itu.

Kau berikan aku peluang untuk menggandakan pahala ku,
Kau berikan aku peluang bagi menghapus 
dosa-dosa silam ku,
Kau berikan aku peluang untuk terus merasai nikmat yang
telah Engkau kurniakan kepada diri ku...
Kau berikan aku peluang untuk berbakti kepadanya...

Ya Allah,
Demi nikmat yang tidak terhingga itu,
Kau bantulah aku untuk melaksanakan amanah yang Kau berikan itu.
Semoga aku mampu menjalankan tanggungjawab & amanah
itu dengan bantuanMu, Ya Allah...


0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...