ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, November 4, 2010

What Should i dO????

Alamak...baru aku teringatlah..
Mana boleh pakai tudung colour terang.
Macam mana ni? Aku tak ada pulak tudung
yang colournya lembut yang sama colour 
dengan baju..

Tadi aku nak keluar,
Nak pergi beli tudunglah.
Dengan semangatnya aku bersiap 
COMEL-COMEL...
(Pstt....w/pun hakikatnya tak comel mana pun)

Dah siap-siap, nak keluarlah.
Aku suruh adik aku start engine kereta.
Dia tanya aku, mana kuncinya.
Aku teringat....
Alamak!!!!!
kunci tu ada dalam kereta 
kancil yang mak abah aku bawak pergi 
kerja hari-hari tu..

Ah...Cuba tengok dalam handbag mak..
cari punya cari.....
Tak ada lah pulak....
Aduiii......Tak kan nak naik motor kot...
Ishh....tak nak lah aku naik motor tu.
Aku tak pro. lah riding a motorbike...huhu...
Kalau kereta okey la..Tak ada hal punya..
Ngeeee~~~Ngeeee~~~Ngeeee~~~~     :)

Hmm....Nasib aku lah...
Sekarang ni aku decided nak mak tolong
belikan lepas mak balik kerja nanti.
Harap-harap dapat la.

Malam ni kami akan bertolak ke Kolumpo..(KL la tu...)
Untuk hadiri majlis konvokesyen aku hari sabtu.
Tapi....raptainya esok hari.
Tunang aku akan ikut bersama kami..
And...Dia yang akan drive nanti..
Dia akan datang jemput kami sekeluarga 
malam ni.

Tapi msalahnya sekarang tudung aku........
Macam-macam hal lah...Penat jer aku bersiap cantik-cantik...
Last-last tukar baju balik sebab kunci kereta tak ada...

Kejap tadi aku dengar bunyi guruh berbunyi di langit..
Mujurlah aku tak decided nak pergi jugak naik motor tu..
Kalau nasib tak baik, mau nyer kuyup aku...

Alahai...Lah Nasib Badan.... 

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...