ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Friday, November 19, 2010

Dari Hati Kecil Ku

Yang ku tunggu tak 'kunjung' tiba..

Waiting for

        
my prince charming 
                            
Yang tak ku tunggu, asyik 'berkunjung'..
janganlah, tak suka lah...

Alahai..Empat minggu ja lagi majlis perkahwinan ku..
Hanna harap dia tak kan ganggu aku lagi..
Hanna tak nak dia buat kacau dalam majlis aku nanti..
Hanna takut la kalau-kalau dia datang huru-hara kan majlis aku..
Ya Allah..Mintak simpanglah dari semua tu..
Mudah-mudahan dia dapat terima hakikat kehidupan ni..

Tak nak la macam tu..Hanna masih tetap macam orang lain..
Mengharapkan majlis yang serba sempurna atau berjalan lancar..
Bila agaknya Hanna dapat tukar phone number nieh..

Hanna nak mulakan hidup baru..
Hanna masih mengharapkan kebahagiaan dalam kehidupan..
Hanna nak jadi isteri & ibu yang terbaik..
Hanna nak didik anak-anak dengan sebaik-baiknya..
Hanna nak menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri dengan sebaik-baiknya..
Hanna jugak nak jadi anak yang baik terhadap kedua-dua orang tua aku..

Ya Allah..
Seandainya dia adalah jodoh terbaik buatku yang Kau tetapkan untukku..
Aku terima seadanya dia dalam hidupku..
Akan aku laksanakan tanggungjawab yang telah Kau amanahkan kepada ku dengan sebaik-baiknya..
Berilah aku panduan untuk aku laksanakannya.
Amin..Ya Rabbal 'Alamin...

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...