ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, November 25, 2010

Kata SeMaNGat

Hanna ada kata-kata yang sangat bermakna & boleh dijadikan sebagai kata-kata semangat buat Hanna. Baru Hanna tahu begitu rupanya kehidupan ini. Kata-kata ini Hanna petik dari Facebook seorang kenalan. Namanya ada di bawah jika sesiapa yang membaca ingin melihat Facebook nya..

"orang yang kurang ditimpa kesulitan, jiwanya akan lemah,sebagaimana orang yang kurang bekerja,badannya lemah.Bersyukur apabila diuji dengan kesulitan,kerana dengan itu kita mempunyai jiwa yang kuat dan tabah" (",)

Baizatul Akma

kita kena percaya setiap masalah yang mendatang bukan beban tapi HIKMAH.

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...