ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Friday, May 17, 2013

Haruskah...

Assalamualaikum & Hye

Entah kenapa... Tiba-tiba rasa hilang arah tuju... Perasaan berbaur.. Sedih + Sebak + Kecewa + Marah + Putus asa...

Haruskah aku berhenti berharap? Haruskah aku berputus asa?
Rasa macam tak sanggup nak menanggung semua kepayahan ni.
Rasa nak berhenti mengejar apa yang diimpikan.

Ya... Memang entri ni berbau kekecewaan dan putus harapan. Sebab memang itu pun yang sedang bergelumang dalam sudut hati paling dalam ni.

Ya... Luarannya nampak indah. Tapi... Hakikatnya jauh di sudut hati, sudah hilang perasaan. Seperti sudah kebal rasanya. Atau bahasa mudahnya... Hati kering. Walau terus mencari, tak ku temui apa hakikat yang sebenarnya. Tidak terlihat yang indah seperti yang terpamer zahirnya.

Air mata menitis bagai butir mutiara yang terputus dari rantaiannya. Hati terus mohon kepada Ilahi agar diberi petunjuk dan jalan yang sebenarnya.

*maaf jika anda bosan. tolong beri nasihat kepada saya.

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...