ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Saturday, January 26, 2013

Sungguh Insaf...

Assalamualaikum & Hye

Sekali lagi entri malam ini memaparkan tentang rasa syukur dengan semua nikmat yang tidak terkira banyaknya. Allaah SWT yang Maha Kaya. Dia tidak kedekut untuk beri apa saja yang kita minta. Cuma adakalanya Dia hanya beri apa yang kita perlu. Tapi kita selalu lupa dengan semua pemberianNya. Kita tidak mahu mengucapkan syukur dengan semua itu.

Janganlah kita berburuk sangka dengan Allaah SWT. Kita kena selalu bersangka baik denganNya. Allaah tak pernah mengecewakan kita. Kita yang selalu kecewakan Dia.

Okey, Hana tak nak berceloteh panjang tentang semua ni. Sebab Hana dah banyak bercakap tentang hal ni dalam entri sebelumnya. Now Hana nak ajak kawan-kawan baca entri yang menyentuh hati ni... May be ada yang dah baca, may be ada yang belum. Walau apa pun, semoga isi & intipatinya dapat kita jadikan pedoman & panduan dalam kehidupan. Jadi hamba yang tahu bersyukur. Jangan lupa sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah....

Bacalah...

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...