ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Friday, July 27, 2012

Kritikal....

Assalamualaikum & Hye

Waaa.... Kritikal nieh.... Sume nak tak sihat & MC... Sape nak keje nieh... Adoyai... Teruklah...

Nak menjaga pesakit yang ramai tapi tak banyak kerenah, itu mudah. Tapi bila nak kena jaga pesakit yang sikit tapi kerenahnya.... MasyaAllaah.... Kena lah banyak-banyak bersabar...

Seriap orang yang sakit akan rasa tak selesa & ada saja tidak kena... Tapi kita kenalah banyak bersabar. Setiap kesakitan yang Allaah S.W.T berikan kepada kita adalah ujianNya. Sama ada ujian itu sebagai balasan di atas dosa-dosa kita yang kita sedar atau tidak.. Atau Dia mahu melihat sejauh mana kita mampu bersabar.

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

  1. Sabar ye.. Semoga mudah urusannya

    ReplyDelete
  2. maca2 ragam kan pesakit ni..sabar jela kak..
    Anda di tag:-)
    http://ayieshasani.blogspot.com/2012/07/give-away-b-to-b-collection.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...