ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Friday, July 6, 2012

Tertewas Juga..

Assalamualaikum & Hye

Hari ni hajat di hati nak ronda-ronda kat Plaza GM...
Tapi...Entah camne terpanjangkan 
langkah ke Berjaya Times Square la pulak....
Hehehe....

Ermm...Dah alang-alang ke BTS tu,
Ingat nak cari kasut untuk pakai ke tempat kerja..
Tapi.....
Dah habis pulak SALE nyer....
Yang lain tak best pulak...

Pusing-pusing dalam BTS tu...
Dari hujung ke hujung...
West to South...

Jalan-jalan dari kedai ke kedai...
Singgah la pulak kat kedai yang ada banner 'SALE'
Harga pulak RM 10-RM 15.
Biasanya kalau harga begitu pakaiannya 
macam hampeh...Tak sesuai la untuk pakai di luar kan..
So ingat nak buat pakai kat rumah je la...

Belek punya belek...
Terambik la dua helai...
Jalan lagi....
Jumpa cardigan...Beli la...
Pastu malas dah nak jalan lagi...
Takut terkeluar duit lagi...Hehehe....

So, balik je lah...Ronda pulak kat Plaza GM.
Tapi sayangnya tak ada yang best...


1 comment:

  1. Pompuan dengan SALE tak dapat dipisahkan OK :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...