ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Monday, May 28, 2012

Info VCO & Collagen

Assalamualaikum & Hye

Info VCO Softgel & Collagen

1. vco catalyst boleh dimakan bagi ibu mengandung. Digalakkan makan memandangkan kandungan vco catalyst adalah terdiri daripada bahan semulajadi iaitu virgin coconut oil dan bagus bagi ibu mengandung especially memberi tenaga sepanjang hari.

2. vco boleh dimakan bagi ibu menyusu? Ianya amat bagus dan bertindak sebagai milk booster dimana pertambahan susu badan akan berlaku. ia jugak bagus memandangkan kandungan asid lauric dalam vco adalah sama khasiat dgn susu ibu.

3. vco boleh dimakan bagi mereka yang sedang berpantang selepas bersalin
Ia membantu mempercepatkan proses penyembuhan selepas bersalin dan memberi tenaga kepada si ibu.

4. vco boleh dimakan bagi mereka yang menjalani pembedahan. Ia tiada kesan sampingan.

5. vco sesuai untuk mereka yang mengalami masalah resdung dan juga jerawat. Ia amat sesuai bagi mereka yang mempunyai alahan,alergic dan juga resdung.vco merupakan anti fungus dan ia akan membantu menyembuhkan masalah jerawat,resdung dan alergic dari dalam.Segala toxin dalam badan akan di keluarkan melalui sistem perkumuhan,dan juga pesakit akan mendapati jerawat mulai keluar dan akan kering dalam masa beberapa minggu,ianya dipanggil “healing crisis” dan pesakit perlu bersabar sehingga segala toxin yang tidak diperlukan dalam badan dikeluarkan.Pesakit dinasihatkan supaya mengambil air masak dalam kuantiti yang banyak bg mempercepatkan proses pembuangan toxin.

6. adakah collagen dan vco catalyst boleh di ambil ketika period. Boleh di ambil dan tiada side effect.

7. vco boleh di ambil bersama supplement produk lain. Tiada masalah. Ini kerana vco merupakan supplement kesihatan yang diperbuat daripada 100% minyak kelapa dara asli dan anda dinasihatkan supaya meminum air suam/kosong secukupnya bg mempercepatkan proses penyerapan minyak.

Nota Kaki : info akan di update dari semasa ke semasa

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...