ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, March 10, 2011

Sulaman Tangan ^_^

Assalamualaikum & Hye...

Hanna dah berjaya hasilkan bunga sulaman tangan..
Memula rasa cam susah sangat nak buat..
Buat asyik tak jadi jer...

Dengan kesungguhan nak belajar,
Akhirnye...
Berjaya gak siapkan.
Walaupun simple,
Okey la kan dari tak jadi langsung.

Saya budak baru belajar.
Hanna nak cuba hasilkan yang lebih cantik,
Macam yang dijual di kedai tu.

Ni lah hasil sulaman tangan 
yang Hanna baru siapkan tu.. (^_^)

6 comments:

  1. hanna.... ni boleh buat bisnes...

    ReplyDelete
  2. ketawariang
    -bisness cmne tu...ce bg cdgn...huhuhu

    ReplyDelete
  3. buat iklan, nak buat sulaman kat baju ke...tudung ke....custom made...

    ReplyDelete
  4. ooo..cenggitu yea....tQ taw sudi bg cdgn :)

    ReplyDelete
  5. u r welcome...untuk sulam handkerchief pun boleh..apa-apa yang boleh dijahit... insyallah ada buyer tuu

    ReplyDelete
  6. hanna rasa nak buat kat tudung..tapi klu tudung bawal rasanya dah kurang org pkai skrg.byk pkai shawl dgn tdung ekspress je...

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...