ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, March 3, 2011

Maen Air @The Carnival

Assalamualaikum & Hye...

Ni kesahnya kami sekeluarga gi maen air 
kat The Carnival, Sg. Petani...

Dekat amat dengan rumah Hanna..

Nak tau harga tiket?
Boleh Klik Sini

(^_^)

So kami masuk & mandi mandi lah 
kat dalam nieh...

Ada budak tu takut air...
Buat penat jer abah dia belikan pelampung comel...
Dia tak nak naik pun...
Nak jejak kaki kat air pun dah takut...

Kat rumah pantang jer dengan air...
Ni dah bawak main air,
Tak endak pulak...
Macam-macam pe'el...
Baru sampai kat locker simpan barang,
Muka dah masam mencuka..
Hehehe...

Jom lah nengok piccha...

-Gelagat Si Kecik-

(Ni sebelum nak msuk,beli seluar mandi)


 (Ni pun muka nak bertukar)

(Tak nak duk atas pelampung)

 (Nak kasi duduk jugak)

 (misi nak dudukkan dia dalam pelampung tak berjaya)

(Kalau boleh panjat lagi tinggi lah dia nak panjat)

(last-last Pa'cik dia yang naik pelampung)

(Tu tak nak jejak kaki dalam air pun)

(Selagi boleh pijak tempat tak da air)

(Nak panjat abah dia)

(leka nengok orang)

(hepi sebab dah naik ke darat)

(lunch time!)

(mau la duduk kejap)

Tu lah dia si kecik yang takut air...
Tapi kalau air dalam baldi pantang tengok...
Mesti nak main...
May be dia tak biasa kot tengok air banyak-banyak macam tu..

Huhuhu...

3 comments:

  1. hee, comelnyaa dia takutt airr ;)

    ReplyDelete
  2. Ala. Ruginya dah masuk The Carnival tapi tak nak mandi. Kalau Arol, dah berendam puas-puas sampai demam. Hehehe. ;D

    Dah join HeartBeat belum? Kalau belum, KLIK SINI! Rugi tak join. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...