ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Wednesday, December 15, 2010

Meriah~~~~

Ermm...hari ni keluarga Pakteh dari Terengganu sampai di rumah aku. Waa...Ramai la nampaknya..Meriah la wat kerja reramai start malam ni or esok. Macam excited pulak rasa..Huhuhu...Hye debaran kian terasa...Errr...terasa ke???Entah lah...Rasa macam tak sedar diri lagi ni yang aku ni sebenarnya bakal pengantin.Ish..ish...ish...Apa nak jadi ni, SUHANA...Wake up!!!!

Dah nak jadi isteri orang dah ni.....Ermm...Bukan saja isteri....Jadi mak orang dah...
ALAMAK!!!!
Aku jadi IBU????
Huh...!!!
Rasa kan kau jadi ibu macam mana susahnya nak jaga anak, didik anak..Rasakan!!!

Besar betul responsible aku lepas ni ya...Harap sangatlah aku mampu hadapi segalanya dengan tabah & sabar.
Ya Allah..Yang Maha Berkuasa..
Bantulah aku supaya dapat jadi isteri solehah & ibu yang mithali...
Amin Ya Rabbal 'Alamin..

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...