ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Wednesday, December 22, 2010

Alhamdulillah

17 Dec. 2010 / 11 Muharam 1432 H
Alhamdulilah...Selamatlah aku menjadi isteri kepada Megat Al Mohamad Taufique Bin Megat Ismail....Dan ibu kepada Megat Al Hafidz...
Macam tak percaya yang aku dah pun jadi isterinya. Masa saksi sahkan lafaz akad dari dia, sebak terasa dalam hati terkenangkan mak & abah.

Balik dari masjid, tukar baju. Pakai yang colour purple pulak. Bergambar sikit dalam bilik & kat pelamin. Then keluar ke Jeti Sg. Merbok buat outdoor photoshoot. Penatnya boleh tahan lah sebab aku pun tak makan nasi lagi masa tu. Macam nak pengsan pun ada.

Malam lepas solat Isya' buat majlis khatam Al-Quran. Uniknya sebab buat dalam cahaya lilin macam zaman dulu kala, sebab tak ada elektrik.


18 Dec. 2010 / 12 Muharam 1432 H
Hari kenduri pulak. Make up di butik. Lambat la pulak nak tunggu turn nak make up. Ada sorang lagi tengah tunggu turn nak make up. Siap make up dah pukul 1 lebih. Kira balik make up tu tak lama la tunggu pengantin lelaki datang. Berdebar rasa, semua mata memandang aku & pasangan. Oh segannya..Happy sangat bila kawan-kawan datang. Walaupun kawan yang tak rapat, tapi sangat bersyukur bila diorang luangkan masa datang majlis aku.Petang lepas selesai sword barrel,potong kek,makan beradap...Salin baju pulak. Bergambar di pelamin & bilik tidur then keluar untuk outdoor photoshoot lagi. Habis semua orang tengok kami bergambar kat dataran. Segan tu ada jugak, dah la kena buat aksi macam-macam..huhu..
Untuk kawan-kawan yang datang, saya ucapkan terima kasih yang teramat sangat. Kepada yang tak dapat datang, doakanlah kebahagiaan saya bersama suami & anak-anak..

Untuk ahli keluarga yang dah banyak bersusah payah bagi majlis perkahwinan saya ni,jutaan terima kasih yang tak terhingga jugak diucapkan..Jasa mu dikenang....!!!!

Semoga perkahwinan yang terbina ini akan berkekalan selamanya hingga ke syurga..
Amin Ya Rabbal A'lamin..

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...