ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Wednesday, October 27, 2010

T3M@N

Aku bersyukur sebab Allah kurniakan teman yg baik utk aku.

Sentiasa ada utk aku.Tak kira masa aku susah @ senang.
Aku sayangkan teman aku.Aku hargai apa yg diorang buat pd aku.
Terima kasih pada yg sentiasa mengingatkan aku pd perkara kebaikan.
Aku nak terus ada kawan yg sentiasa 
membimbing aku ke jln yg betul.

Aku harap aku x hilang kawan yg berhati mulia ni.
Aku doakan ALLAH kurniakan rezeki,khdpn yg baik 
& segala rahmatNYA kpd kawan aku. 
Ya Allah,aku nak tengok kawan aku hepi.
Aku tak nak mereka sedih.
Janganlah Kau biarkan mereka merasai kesukaran.
Peliharalah mereka dalam rahmatMu.
Aku sangat gembira ada teman yg baik seperti mereka.

Aku sangat menghargai kehadiran mereka.
Jadikan juga musuh aku sebagai temanku,
agar tiada perbalahan yg berlaku.

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...