ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Wednesday, October 17, 2012

Berkorban Hati & Perasaan

Assalamualaikum & Hye

Entah kenapa di waktu dinihari macam ni terasa nak berbicara soal hati & perasaan.. Apa yang tidak kena? Tak ada apa kot. Cuma nak berkarya di tengah malam buta. Idea baru datang apa boleh buat. Huhuhu..

Kalau nak cakap soal hati & perasaan ni, memang susah. Sebab kita tak boleh puaskan hati & perasaan semua orang. Kita buat ini, orang ni okey. Tapi orang lain tak okey. Kita buat begitu, orang tu okey. Tapi orang ni tak okey.

Pendek kata, kita buatlah macam mana pun tetap tak dapat puaskan hati orang lain. Cuma apa yang kita boleh buat, kita cuba buat & berserah padaNya. Mohon agar semuanya dipermudahkan & dapat diterima oleh semua.

Dalam sesuatu perhubungan, kalau kita buat sesuatu fikirkan juga perasaan pasangan kita. Jangan pula sampai kita buat ikut suka, tak pedulikan perasaan dia. Kita kena saling menjaga hati & perasaan pasangan. Supaya tidak timbul masalah terasa hati / tersinggung yang berpanjangan.

Adakalanya kita kena berkorban hati & perasaan demi mencapai sesuatu kejayaan @ impian. Terpaksa berjauhan dengan keluarga, untuk mencapai impian & kejayaan bukanlah sesuatu yang mudah. Namun andainya itu mampu mengubah kehidupan keluarga itu kepada keadaan yang lebih senang, kita kenalah berkorban. Tak boleh la nak fikirkan perasaan kita saja.

*sekali lagi Hana tak tahu adakah tajuk & isi kandungan ni saling berkaitan @ ke laut.maaf sebab otak ni masih tak betol rasanya.

0 ___Orang Doakan MTHANNA Bahagia Selamanya❤:

Post a Comment

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...