ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Thursday, March 1, 2012

Doa Untuk Anak Ibu

Doa Untuk Anak Ibu

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allaah, Peliharalah anakku selama dia di dalam kandungan ku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan. Tidak ada penawar melainkan penawar-Mu, penawar yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allaah, Engkau perelokkanlah kejadiannya yang sempurna dan tetapkanlah hatinya agar beriman kepadaMu dan kepada rasulMu.

Ya Allaah, Zahirkanlah dia kedunia dengan mudah dan selamat.

Ya Allaah, Anugerahkanlah dia kesihatan yang sempurna, berakal dan bijaksana, alim dan beramal.

Ya Allaah, panjangkanlah umurnya dalam ketaatan,sihatkanlah tubuh badannya, indahkanlah akhlaknya, fasihkan lidahnya dan perelokkanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W dan segala puji bagi Allaah S.W.T tuhan semesta alam.

Amin Ya Rabbal 'Alamin..

2 comments:

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...