ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Saturday, September 3, 2011

Semua Orang Asyik Snap Picture Hari Raya

Assalamualaikum & Hye...

Waaa...Sedih amat tak dapat beraya pertama di 
Kuala Lesong...
Tak meriah rasanya kali ni...
Huhuhu...

Dek kerana itu...
Lupa nak bergambar di hari raya tu...
Selalu Hanna memang excited bergambar ni semua..
Tapi kali tak terasa @ terlintas langsung
nak bergambar..
Sedih pulak rasa tak ada gambar hari raya..
Sekeping pun tak ada...

Jelez rasa bila nengok pict. raya kekawan lain tu..
Nak tuinggu raya tahun depan...?
Entah sempat ke idak nak beraya tahun depan...
Mana la tahu umur tak panjang kan...

Lagi pun tahun depan memang confirm dah
tak dapat beraya pertama langsung
dengan family...
Kena keje la akak abang pakcik makcik...
Orang lain pulak nak cuti tahun depan..
Asyik kau je cuti..
Itu tidak adil..Kan..Kan..Kan?

Dikesempatan ni...
Hanna nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
buat semua rakan blogger di seantero dunia ni...
Semoga Aidilfitri kali ni lebih bermakna buat kalian semua..

Semoga kita semua dapat bertemu lagi dengan 
Ramadhan akan datang..
Juga Aidilfitri yang akan datang...

Salam kemaafan dipohon seandainya 
selama berblog ni ada tutur kata Hanna yang
mengguris hati kalian..

1 comment:

  1. xpe..nanti bleh tgkap gamba..selamat hari raya kak :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...