ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Tuesday, June 14, 2011

Ada Yang Tak Kena Dengan Drama Nora Elena

Assalamualaikum & Hye...

Huhuhu...Selalu ikut tiap episod drama Nora Elena tu..
Tapi part yang satu kesalahan tu 
tak perasan la sebab tak tengok episod 10 tu..

Kata Izamir Ridzuan dalam blog beliau...
Kesalahan adalah pada tarikh majlis perkahwinan
Nora Elena & Seth Tan...

Kalau nak tengok kesalahan yang Izamir Ridzuan cakap tu..
Boleh la ke blog beliau yea...

Lagi satu...
Hanna sokong pendapat Cik Epal...

Kata Cik Epal...
Nora Elena perempuan yang tak pernah tinggal solat...
Tapi pakai skirt pendek...

Betol jugak tu...
Dia tak pernah tinggal solat...
Tapi pakai skirt pendek...
Huhuhu...

Dorang ni...
Macam-macam hal kan...
Buat drama pun tengok la keadaan jugak kan..
Hurmm...

So awak semua pertimbangkanlah..
Hehehehe...

2 comments:

  1. sokong..sangat tak masuk dek akal kan

    ReplyDelete
  2. huhu...dah tamat pun cite merepek tu :)
    ngeee... :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum...Sebarang komen, pendapat, nasihat yang membangun amat digalakkan. Elakkan meninggalkan komen dengan bahasa yang kesat..thank Q (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...