ads by nuffnang

Jom Join Them


Note for Visitor.

Welcome to my page! Thank Q for followed my blog. I will visit your blog after you left your link in comment form or via mister linky. Please klik the ads also (^_^). Feel free? Do visit my blog again. I will try to included a tips and info as much as i could. I'm sorry if any of my entry are mostly about my life, my story. Hope readers were enjoy reading my entry in my blog. Thank Q so much for being here!

Saturday, December 10, 2011

Thank Q (^^,)

Assalamualaikum & Hye

Wahhhh!!!
Tak sangka ramai jugak yang sudi sertai 
My 1st GA ni..
Thank Q sebab menyokong blogger baru macam Hana..

Lately Hana memang sangat sibuk..
Keje pagi petang..
Pergi gelap balik pun gelap..
Bila night syift pulak..
Pergi keje malam..Balik pulak dah siang..
Malam tak tido balik keje cover tido yang malam tadi
tak dapat tu..
Cover tido sampai setengah hari...
Bangun dah penat tak hilang lagi..Gamak penat lagi..
Sambung lagi tido..
Huhuhu..
Tak tersempat nak menjelajah ke blog-blog 
mereka yang dah sertai 
GA Hana ni..

Pape pun Hana akan cuba cari masa la..
Jangan risau yea..
Last but not least..Good Luck to all of u.. 
(^_^)


Thursday, December 8, 2011

~ Busy ~

Assalamualaikum & Hye

Perhatian kepada yang menyertai Hana Radzi First GA!!!!

Hana nak mohon maaf sebab belum sempat 
menerjah blog-blog anda yang telah sudi menyertai
my first GA..

Dek kerana kesibukan kerja pagi ke petang..
Petang ke malam..
Hana tak sempat nak la nak berblogwalking ni..
Nak sempat la nak check entri peserta semua..

Jadi harap maaf la ya..
Bila Hana sempat nanti Hana blogwalking ke blog peserta yea..
Then kalau tak sempat jugak,
Hana terus buat pemilihan peserta je la bila sampai tarikh tutupnya
yea...

Penat!!!!!!!!!!

Assalamualaikum & Hye

Penatnya rasa...
Penat yang amat..
Sakit kepala yang tak terhingga...

Busy betul keje petang tadi..
New case & banyak la keje yang required...
Yang perlu disudahkan..
Hantar ke OT..
Amik dari ICU..
Pergh..Memang rasa seolah-olah tak bernyawa lah..

Ni dah berdenyut-denyut rasa kepala ni...
Esok kena locum evening..
Keje night syift..
Nasib baik la Mr. Husband tak ada kat rumah..
Kalau tidak tak senang duduk jugak la..

Esok apa la pulak cabarannya..

Saturday, December 3, 2011

Layan Korean Movie

Assalamualaikum & Hye..

Weeiiiii...Tengah layan cerita korea nieh...
Mesti korang cakap..
" eleh..tak heran pun la hana oi..."
Ye la korang memang la tak heran kan..
Hana heran la sebab baru nak nengok cerita yang 
dah basi tu..

Sibuk la..Mana la sempat nak tengok sebelum ni..
Sekarang pun tengok curi-curi..
Patutnyer ni time Hanna sleep tau..
Maklum le baru balik keje..
Night syift la semalam..

Demi korean drama..
Sanggup bersengkang mata..
Sedangkan malam ni keje malam lagi..
Huhuhuhu....

Layan citer Boy Over Flower nieh..
*orang dah lama tengok..haku baru nak tengok*

Thursday, December 1, 2011

Huh!Penat Seh!!!

Assalamualaikum & Hye...

Penat la..Sakit bahu Hana ni...
Eh..Nak charge Hot Pillow jap..
Nak buat hot compress kat bahu yang lenguh & sakit nieh..
Jap yea...

(Seminit kemudian)

Hehehe...Oke kita tunggu 8minit then ready to use...
(^^,)
Hurmm...Lenguh bahu ni sebab asyik menaip jer 
dari petang tadi ni..
Bukan menaip apa..Dok sibuk update blogshop 
FB page untuk Lens Gallery tu...

Lama betul tinggal my Lens Gallery tu..
Maklum lah agak busy dengan fulltime job...
Hari ni Day Off tu yang berkesempatan tu..
Hari ni agak lapang..So update la my online lens shop tu...

Asyik sibuk dengan business Hot Pillow..
Terlupa nak update Lens Gallery..
Mula nak cari customers untuk Lens Gallery pulak ni..

Mari-mari kawan-kawan sekalian..
Yang mana suka pakai lens tu..
Jom jengah Lens Gallery yea..Tengok-tengok..
Usya-usya..
Kalau berkenan boleh bagitau via e-mel yang diberikan yea...

Happy Shopping Oke!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...